Koopee 2. Jospa tästä tulisi ensimmäinen inseminaatiokierto, kun edellinen yritys meni mönkään. Vaikka on ollut mieltä rauhoittavaa olla kaksi kiertoa jännittämättä lopputulosta, niin nyt voisi jo olla jotain säpinääkin. Mieluiten ilman itkupettymysloppua, kiitos!

Uusi projektikin on alkanut: Pieniin päin jussina! Koordinaattorina toimii Anniina - kiitos!

Minä olen ollut oikea pain in the ass jo pitkään aikaa. En mikään helppo vaimo, mutta mies lupasi jaksaa. :) Fiilikset on taas ollut niin hujan hajan, että huh! Kaikki ärsyttää. Kaikkien sanomiset ärsyttää. Ja sanomatta jättämiset.

Minä olen aina tykännyt matkustella ja olen asunutkin kolmeen otteeseen pidempiä aikoja ulkomailla. Kun on ollut ongelmia (lähinnä sydänsuruja) olen pakkannut laukun ja lähtenyt tuulettumaan. Karannut koko tilannetta. Kaukaa näkee kaiken selvemmin. Kaukaa näkee, miten höpönlöpönhöpöä kaikki oikeastaan onkaan.

Tätä tilannetta minä en voi karata. Tämä tilanne ei muutu mihinkään karkaamalla. Tämä tilanne ei näytä höpönlöpönlöpöltä vaikka olisin Etelänavalla. Tämä on minun elämäni Suurin Asia. Ja niin, en voisi pakata laukkuja senkään takia, että ei olisi varaa matkalippuun kuin jonnekin Pieksämäelle tai Heinolaan (mitähän noissa paikoissa voisi tehdä?! Heh). Tämä suurin asia nielee kaikki rahat. Ja vielä kolmanneksi: meitä on tässä kaksi. En ole tässä yksin.

Joka tapauksessa tilanne on nyt siis se, että minulla on hyvin vähän malleja siihen, miten käsitellä tätä asiaa. Miten selvitä kaikesta. Vanhat mallini eivät toimi, tarvitsen uuden. Tai, en tiedä, onko tähän olemassa mitään malleja? Pystyykö tästä mitenkään selviämään kunnialla?