Olen nyt taas popsinut hormonijysäyksiä, tällä kertaa aloitimme tupla-annoksella. Tänään oli eka seurantaultra, enkä oikein tiedä miten se meni. Ei minulla ainakaan mitään jymyvastetta noihin lääkkeisiin ole. Kovin isoja mollukoita ei näkynyt ollenkaan, suurin - lienee johtava tapaus - oli kahdeksan millinen. Tosin kp on vasta 8, joten onhan sillä vielä kasvuaikaa. Kuulemma voi hyvin ehtiä kasvamaan täysikasvuiseksi.

Mä en nyt yhtään tiedä, että onko mussa jotain vikaa vai ei. Ehkä sitä ei tiedä kukaan muukaan tällä hetkellä. Tutkimusten mukaan kaikki on ok, mutta nyt tämä hoidoissa käyminen vaikuttaa jotenkin räpeltämiseltä. Tai mä en ehkä vaan osaa olla niin, että lääkärit päättäisivät kaiken ja mä vaan olisin siinä matkustajana. Mä haluan olla perillä kaikesta ja mua ärsyttää, etten ole. Päätin alkaa kirjata itse kaiken ylös. Mitä on sanottu ja miltä on näyttänyt missäkin vaiheessa. Olen nyt siis hieman ymmälläni oman kroppani toiminnasta, tai siis musta tuntuu, että kaikki oli ok, ennen kuin piti noilla hormoneilla alkaa sotkea kaikki... HEH :D.

Kävin tänään toisella lääkärillä, koska meidän oma oli lomalla. Tämäkin oli ihan mukava, mutta huomasin, että en vaihtaisi. Yhden kivan jutun tämä lääkäri sanoi. Hän totesi miehen suhteen, että vintiöiden laatu on juuri ja juuri viiterajojen alapuolella, että missään nimessä sperma ei ole huonoa ja ihan hyvin voidaan onnistua luomustikin. Miksi niihin tuloksiin muuten kirjoitetaan, että "hedelmällisyys selvästi alentunut", jos tilanteesta voi kerran sanoa noinkin. Äsh, tuntuu, että kaikilla lääkäreilläkin on omat viitearvonsa!

p.s. Rasavillirusakon, Aadiksen ja Anniinan sivuilta löytyy mainioita paitatekstiehdotuksia!!! Mä NIIIIIIN kannatan tätä asiaa! :D :D :D Kapina pystyyn, kaverit! :D