Kaikki. Ainakin vatsa ja pää.

Tämä piina-aika ei todellakaan ole nautinnollista. Mä en saa nukuttua. Tää asia pyörii ja hyörii mun mielessä koko ajan!

Ehkä voisin paremmin unohtaa sen, jos voisin tässä välillä tehdä jotain järkevää. Jos voisin urheilla tai muuten harrastaa, nähdä kavereita. Mutta ei, mä käyn töissä ja makaan. Tottakai ajatukset menee silloin yhtä pientä ympyrää! Syy, miksi mä vain makaan, on se, että oon edelleen kipeä. Mun alavatsaan sattuu edelleen, ja koko maha on ihan turvonnut - edelleen. Vatsa on muutenkin ihan sekaisin.

Lääkäri sanoi maanantaina, että joku pieni tulehdus on kyseessä. Jos se menee pahemmaksi, niin pitäisi mennä hakemaan antibioottikuuri. Katsotaan nyt vielä hetki...

Jos tämä pieni nelisoluinen ei ole tarrannut kiinni, lääkäri sanoi, että PAS voidaan tehdä jo seuraavaan kiertoon, jos meistä itsestä tuntuu, että jaksetaan. Meidän klinikalla ei näköjään välikiertoja harrasteta. :) Mä sanoinkin jo, että suoraan vaan eteenpäin! Mutta nyt olen tullut hieman toisiin ajatuksiin. Ehkä haluaisin antaa tälle kropalle hieman palautumisaikaa.

p.s. Voi, miten mä toivoisin, että tämä olisi tässä. Että tästä olisi alkanut meidän pikkuisemme elämä.