...on edelleen päällä, paitsi kp 39 nyt.

Onkohan jossain käsikirja, miten tällaisessa tilanteessa toimitaan, että voitaisiin selvitä mahdollisimman vähin vaurioin? En tiedä. On kai pakko tänään käydä ostamassa testi, koska niinhän tässä on nyt kuitenkin käynyt, että se "mitä jos" ajatus on kuitenkin hiipinyt päähän. Ja jos jatkan saman rataa, niin siellä se ajatus ottaa yhä enemmän vauhtia ja jossain edessä päin on kuitenkin pudotus kallion kielekkeeltä.

Mä en todellakaan millään uskaltaisi tehdä testiä. Mä syvästi inhoan katsoa sitä tulosta, joka on aina sama. Joka oikein irvailee, että senkin tyhmä, luulitko tosiaan? Ja vielä luomukierto meneillään - ei mitään järkeä! Pettyneeltä ja tyhmältä, siltä mun olo tuntuu silloin.

Mutta mitä kauemmaksi testin tekoa siirtää, sitä vaikeampaa se on. Toisaalta pakkohan mun on testata, että mä voisin saada apua tähän pidentyneeseen kiertoon, muuten me ei koskaan päästä PAS:iin. Eikös olekin jotain sellaisia lääkkeitä, joilla menkat saadaan alkamaan?

Jos ja kun selviää, että kyseessä on todellakin sekaisin mennyt kierto, niin hitto vie: On tämä julmaa pilaa elämältä!